19 July, 2010

Adakah Aku!!

JUN

Berfikiran jauh & berwawasan .Mudah ditawan kerana sikap baik . Berperangai yang lemah lembut .Mudah berubah sikap, perangai,idea @ mood . Idea yang terlalu banyak di kepala. Bersikap sensitive. Otaknya aktif(sentiasa berfikir). Sukar melakukan sesuatu dengan segera . Bersikap suka menangguh-nangguh . Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik. Cepat marah & cepat sejuk . Suka bercakap & berdebat. Suka buat lawak & Bergurau.Otaknya cerdas berangan-angan .Mudah berkawan & pandai berkawan. Orang Yang sangat tertib . Pandai mempamerkan sikap . Mudah kecil hati. Mudah kena Selsema.Suka berkemas . Cepat rasa bosan . Sikap terlalu memilih & cerewet. Kurang mempamerkan perasaan . Lambat nak sembuh apabila terluka hati.Suka Kepada barang yang berjenama . Mudah menjadi eksekutif . Kedegilan yang tidak terkawal. Sesiapa yang memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya.

70% berkaitan amat bersetuju.

No comments:

Post a Comment